Chip & PIN - Το PIN μας είναι η υπογραφή μας
Πιθανές συχνές ερωτήσεις

1. Γιατί πρέπει να δέχομαι Chip και PIN κάρτες;
Οι Chip και PIN κάρτες δημιουργήθηκαν για να υπάρχει μεγαλύτερη ασφάλεια κατά τη διενέργεια των συναλλαγών με κάρτες. Με την Chip κάρτα δεν είναι δυνατή η αντιγραφή των στοιχείων της, ενώ με το PIN υπάρχει ένα επιπλέον επίπεδο ασφάλειας αφού το γνωρίζει μόνο ο κάτοχος της κάρτας. Επίσης, αυξάνεται η ταχύτητα ολοκλήρωσης της συναλλαγής, εφόσον δεν απαιτείται έλεγχος ταυτότητας και του γνήσιου της υπογραφής του κατόχου στο απόκομμα της συναλλαγής που εκδίδει το POS.
2. Μπορούν τα υπάρχοντα POS να δεχτούν Chip και PIN κάρτες;
Στη συντριπτική τους πλειοψηφία ΝΑΙ. Για περισσότερες λεπτομέρειες επικοινωνήστε με την Tράπεζα συνεργασίας σας.
3. Τι γίνεται στην περίπτωση όπου ο κάτοχος εισάγει λάθος αριθμό PIN;
Σε περίπτωση που ο κάτοχος εισάγει λάθος το PIN του θα καθοδηγηθεί από το POS να το επανεισάγει. Εάν ο κάτοχος πληκτρολογήσει 3 διαδοχικές φορές λάθος τον αριθμό PIN τότε η κάρτα του θα μπλοκαριστεί και δε θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί. Σε αυτή την περίπτωση ενημερώστε τον πελάτη ότι θα πρέπει να απευθυνθεί στην Τράπεζά του.
4. Τι γίνεται στην περίπτωση όπου ο κάτοχος έχει ξεχάσει τον αριθμό PIN;
Υπενθυμίστε στον πελάτη σας ότι το PIN είναι το ίδιο με αυτό που χρησιμοποιεί για αναλήψεις μετρητών από ATM. Στην περίπτωση που ο πελάτης σας εξακολουθεί να μη θυμάται το ΡΙΝ του ενημερώστε τον ότι θα πρέπει να απευθυνθεί στην Τράπεζά του.
5. Τι γίνεται στην περίπτωση που ο κάτοχος ζητήσει την πληκτρολόγηση του PIN από το προσωπικό της επιχείρησης;
Το προσωπικό δεν πρέπει ΠΟΤΕ να πληκτρολογεί το PIN εκ μέρους του πελάτη ή να ζητάει από τον πελάτη να αποκαλύψει το PIN του.
6. Αλλάζει κάτι στη διαδικασία κλεισίματος πακέτου;
Όχι, δεν υπάρχει καμία διαφοροποίηση σε σχέση με την ισχύουσα ακολουθούμενη διαδικασία.